tirsdag den 11. april 2017

Ronda Rouseyová popíchnutí Floyd Mayweather znova: Zarábam viac ako vy za sekundu

Ronda Rouseyová odhaduje, že zarába viac za sekundu než Floyd Mayweather. - a ona si nemyslí, že veľa z jeho gramotnosti, a to buď

O niekoľko týždňov potom, čo hovorila, že by mohlo trvať Mayweather v ne-holds- premlčaný zápas, víťaz UFC navrhol, aby bol skutočný zarábaní peňazí stroj bojové športy

Rousey bol zastavený v Los Angeles u TMZ športu, a povedal im: ". myslím, že som vlastne robiť dvakrát až trikrát viac než on robí za sekundu…takže Betclic-Podrobný popis keď sa učia čítať a písať, môže ma text. "

Zing! Facebook Twitter Pinterest

Rousey povedal: "Floyd povedal, [ Keď] urobíte 300m $ za noc, potom môžete mi zavolať '…a ja som vlastne robil matematiku, a vzhľadom k počtu svojom poslednom boji som vlastne najlepšie plateným UFC bojovník. A ja som žena "

Ak je tlačený TMZ na tom, či sa robí viac ako Mayweather robí, Rousey povedal:". Jo.Som jednoducho efektívnejšie. "

Na začiatku tohto mesiaca, Mayweather poznamenal ESPN o tom, koľko peňazí urobil tento rok.

" Ešte som vidieť žiadne MMA bojovník, alebo akýkoľvek iný boxer, aby cez $ 300 m za 36 minút, "povedal Mayweather. "Keď sa dá robiť, že mi potom zavolá."

Rousey sa doberali Mayweather nedávno s tvrdením na začiatku augusta, aby mohla poraziť najväčšieho majstra boxerské v ne-pravidiel MMA štýlu boja sa v osemuholníka .

A v júli, po tom, čo získal ocenenie Espy za najlepší bojovník, pre ktorého Mayweather bol kandidát, povedala: "Zaujímalo by ma, ako sa cíti Floyd je poraziť ženou ra z.Ja by som si prial, aby ho predstierať, že nevie, kto som. "Ronda Rouseyová hovorí, že porazí Floyd Mayweather v boji,No-pravidla'Celý článok

Rousey povedal čakala na pravej strane možnosť volať Mayweather, ktorý v júli 2014 rozhovore povedal: "ja ani neviem, kto to je"

Rousey je jediný ženský Bantamweight majster v UFC histórie.


Dvojnásobný US Olympic judoka, že dominuje jej nový šport. Obhájila titul vyradil Bethe Correia púhych 34 sekúnd po prvom kole v UFC 190 na začiatku augusta.

Betclic-Podrobnosti tu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar